Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Kúpte si chladničku na webe, bude vám bez nej HEJ.SK! (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

originálny záručný list

To sú tie paradoxy. Euro komunisti sa nás snažia presvedčiť o svojej snahe chrániť spotrebiteľa. A keď príde k problému, tak to funguje rovnako, ako iné socialistické vymoženosti.

Takže tu máme firmu BEKO, ktorá veselo predáva bielu techniku, ale neuznáva reklamácie. A celkom v súlade s právom EÚ.

Mám jednu opačnú skúsenosť: Už hodne dávno, ale pokazil sa mi digitálny foták Minolta. Dávno mimo záručnej doby. Vlastne len náhodou som si dal do gúgla problém, pretože mi prišlo divné, akým spôsobom sa foťák pokazil. Na svoje prekvapenie som našiel info, že je to výrobná vada a že mi ju v Minolta servise opravia aj mimo záruky. Najbližší servis bol síce až v Olomouci, ale ja som to skúsil. A oni foták skutočne opravili. Bez dokladovania, kde som ho kúpil.
 

pockaj

nie, problem nie je s firmou beko. ta naopak vystupovala uplne v pohode, korektne a rychlo. oni len zistili, ze ide o pristroj, ktory doviezol na slovensko niekto iny. nuz a boli by bybli, keby mali robit zarucne opravy na chladnicke, ktoru nedoviezli. to by rychlo skrachovali. problem je v hej.sk. ti to vozia mimo tychto kanalova nutie ludi posielat im chladnicku. som zvedavy, ako by to vyzeralo, keby som si u nich kupil bazen, alebo dom.
 

ale je

Problém je s firmou BEKO. Poznám tie finty s "autorizovaným distribútorom". Ak sú seriózny výrobca, záruku poskytujú na výrobok. Bez ohľadu na to, akým spôsobom sa ku mne dostal. To ich nemá čo zaujímať. Iná vec je tá, že poznajúc tieto praktiky, dávam si pozor, aby som mal originál záručný list, alebo si dopredu zistím, či dostupný servis bude robiť takéto problémy.
 

výrobcovia

nepoznám síce značku BEKO, ale súhlasím s tým, že dnes na úkor kvality vyrába veľa výrobcov. Nie je to len o spotrebných značkách, aj automobilky, potraviny, odevy... každý by si našiel svoju čiernu skúsenosť. Nehovoriac o tom, aká nevraživá neochota vládne pri niektorých výrobcoch... zakúpené v Rakúsku? Fááájn, tak si to tam servisujte, kde ste to aj kúpili - asi taký je postoj týchto značiek, aj keď zastúpenie je aj u nás. A to nie len ku konečným spotrebiteľom, ale aj k predajcom samotným, ktorí s vidinou lepšej ceny nakúpia v zahraničí. Česť veľkým a poctivým značkám, ktoré toto dokážu riešiť na medzinárodnej úrovni. Neostáva nám, len kupovať poriadne značky, alebo priamo z Číny! Načo nám bola vlastne únia a euro?
 

 

Beko je turecká firma založená v roku 1967.
 

 

kolega kupoval pracku BEKO (cez cesky eshop - kvoli cene), pracka nefungovala uz od zaciatku a zacal presne taky proces ako opisues, slovenske BEKO davalo ruky prec (lebo to bolo kupovane v CZ), riesil to so slovenskou SOI, ceskou COI, na vlastne naklady to musel posielat do ciech (mal stastie, ze c CZ maju lehotu na odstupenie od zmluvy 14 dni, cize nemusel cakat na reklamaciu), cize kvoli par usetrenym euram taketo problemy
 

 

Skúste pani poradiť nejakého šikovného servisáka na chladiarenskú techniku, chladnička je v celku primitívny stroj : ak nechladí tak je príčina poruchy netesnosť systému (stačí pájkou zaplátať nejaký spoj) a uniklo chladiace médium alebo "odišiel" kompresor .
Máte pravdu, že toľko reklamovaný e-shop ako hejrup (či hej.sk ?) by mal takúto vec vyriešiť s "prstom v nose" - ak to nedokázali, tak budú v pekných s*ačkách a sú asi pred "rozsypaním" .
PS: inak som si všimol, že hej.sk už nemá v ponuke BEKO chladničky...
 

 

pokial ta netesnost nevznikne v korpuse chladnicky a sam servisak povie ze efektivnejsie bude kupit novu .. vlastna skusenost, k.ur.vitko zafingovalo presne, 28 mesiac po zakupeni :)
 

 

asi máš pravdu
 

 

urcite mam pravdu :D ... este ze to bol slusny servisak - dosiel, vypocul si popis priznakov, otocil chladnicku, zmeral tlak, s usmevom skonstatoval ze je vyfucana, ze zalepime a naplnime ... a ked zacal hladat netesnost tak stichol a stratil usmev. renomovana znacka ktoru som mal 30 rokov za etalon kvality a vsetky gerety bielej techniky od nich
 

 

zase nehroť :), poznám predajňu, čo má vlastného servisáka - no neodporučíš radšej novú chladničku ?
Hlavne ak je rozdiel medzi opravou a kúpou novej cca 100,- Euro ? Kým som robil v "chladničkárni" (30 rokov dozadu) tak sa trubky nezalievali/nezapúšťali do korpusu, ak si potreboval, systém sa dal rozobrať a späť zložiť - teraz je to možno iné .
*
Ale dobre - len som chcel povedať v prvom príspevku, že chyba môže byť banálna .
Ako si potvrdil - aj nemusí .
 

 

nehrotim, volny pokec po vcerajsej kapustnici :D
nezavisly autorizovany servisak, prave pre to co si napisal mam a priori nedoveru voci servisakom od predajcov .. ja sa tomu vobec nerozumiem, ale servisak vsysvetloval presne ako ty pises , ci jeho nasledne reci (u tejto znacky som sa s takou chybou stretol len 2x) boli marketing ani srnka netusi ... ok, Beko chladnicka poriesena :D
 
Hodnoť

Švajčiarske hodinky

Ďalší paradox v oblasti spotrebného tovaru sa volá švajčiarske hodinky. Marketingovou a mediálnou manipuláciou sa dosiahlo, že sa tento pojem spája s vysokou kvalitou. Keď som sa pýtal, koľko dávajú na také hodinky záruku, dostal som odpoveď: 2 roky. Myslel som, že je to špecifikum slovenského obchodu. Keď som však úplne rovnakú odpoveď dostal aj v Zurichu, tak som pochopil. Predávajú značku, marketingový produkt. Ktorého funčnosti veria do 2 rokov. Hugo "Suisse" Miletič.
 
Hodnoť

Vyhýbajte sa HEJ.sk!

Mne tento obchod, so sídlom v Česku pripadá, ako by ho vlastnili Pat a Mat. Zjavne si majitelia odhryzli väčšie sústo, ako majú ústa. Jednoducho to nezvládajú, alebo sú to podvodníci vo svojej podstate. Mám s nimi tiež svoje skúsenosti. NIKDY VIAC!
 
Hodnoť

Nedávno

sme v HEJ.SK kúpili odšťavovač Moulinex, o ktorom mali na webe takmer oslavné básne... bohužiaľ iba malá časť je z toho pravdivá. Nebol dodaný ani návod v slovenčine, čo je tiež porušenie obchodných podmienok asi tovar pre iné trhy. A pokyny k možnej oprave sa mi tiež veru nepáčia, ale radšej nebudem maľovať čerta na stenu, aby sa, nedajbože, nepokazil... ale v HEJ.SK už pravdepodobne nekúpim nič, aj keby bonusom k nákupu boli zlaté tehličky.
 
Hodnoť

BEKO

sa s kompatibilitou s EU trhom velmi ani nepara... Kupili sme od Beka varnu dosku a v navode je schema zapojenie, na ktoru kazdy elektrikar kukal jak tela na otvorene vrata.. Kazde z troch odporucanych zapojeni su uplne nonsensy v Europe - potrebujete napr. kabel 5 x CYKY 0,75mm2, kde dva z nich maju byt nulaky (teda 2x modre). Kto mi taky kabel u nas zozenie je u mna pan obstaravatel roka
 

a podotykam,

ze to bol navod v SK urceny pre EU trh
 

skús indiána

Myslím teda nejakého elektrikára z Indie, alebo Číny :) Tam to vyrábajú.
 

opravujem

je to turecký výrobca
http://en.wikipedia.org/wiki/A...
 

 

To je pre kupujucu z blogu "povzbudzujuca" informacia.
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Štefan Holý: Sulík - nová verzia Jána Ľuptáka? 907
  2. Stanislav Martinčko: Izolujú úrady pre vírus Súmračnú ??? 794
  3. Martin Borguľa: Taká obyčajná normálnosť – to je to, čo tu chýba 650
  4. Jozef Kmeto: Kotlebovci chcú presadiť analýzu neslovanských čŕt niektorých občanov 385
  5. Pavel Weiss: Otvorená aj skrytá diskriminácia seniorov na pracovnom trhu 289
  6. Marián Viskupič: Koľko sa nabalil Robert Fico za 12 rokov? Ján Počiatek možno prezradil viac, ako chcel! 238
  7. Marek Strapko: Kým ma nezbili neonacisti... 171
  8. Jozef Sitko: Čo bude, ak uspejú: Fico, Kotleba, Danko aj Harabin? 122
  9. Vladimír Bednár: Zabitie Solejmáního ako odkaz pre Putina 105
  10. Viktor Križan: Pellegrini neklame, Smer s Kotlebom naozaj vládnuť nebude 99

Rebríčky článkov


  1. Dušan Seberíni: Len keď je válov
  2. Vladimír Krátky: Kde je Boris Kollár ?
  3. Matej Galo: Budúcnosť medzi Slovenskom a Britániou? Časť 2.
  4. Miška Emericiová: Psycho
  5. Milan Lacúch: Fatálne omyly duchovne hľadajúcich 2
  6. Matej Galo: SLOVENSKO POTREBUJE ODBORNÍKOV, AKO JE MARTIN KLUS. ČASŤ 1.
  7. Miška Emericiová: Skaza
  8. Július Kovács: Bela charakter a Ríško balonik si myslia o ľuďoch, že sú h*vná.
  9. Vladimír Seman: Otvorený list Richardovi Sulíkovi o Zemplínskej šírave
  10. Miška Emericiová: Balada o klaunovi


Už ste čítali?