Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Druhýkrát o škole Dve ruky: svedectvá rodičov a detí (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

<< < 1 2 3 4 > >>

Hodnoť

 

Čo to je za ču r@čika?! Prvýkrát čítam o niečom takom v SR. Nech sa ide naháňať do lesa na ten svoj Sibír. Mu ešte nikto nevysvetlil, že najlepšie bojové umenie je 9mm Luger? Inak keď som to čítal tak čistá psychická manipulácia... Čistý manipulátor. Trochu mi pripomína aj výzorom Rajneesh (Osho). Treba tie deti odtiaľ dostať, rodičia sú zomletí a zjavne pod vplyvom toho debilka. Odporúčam knihu Ako čeliť psychickej manipulácii zhubných kultov - Steven Hassan.
 

Jj

V prípade niektorych extra manipulatorov su Len 2 riesenia
 

 

asi sa im darí, a nie len na Slovensku
Oficialna stranka Systemi Sibirsky Kozak na Slovensku

Viac tu: https://sscslovakia.webnode.sk...
 
Hodnoť

tretí odstavec od konca

ktorý začína slovami: "Väčšina rodičov žiakov ..."

je kľúč k celému prípadu. Naučiť cedká držať hubu a krok. To je jediný "vzdelávací" cieľ súčasnej školy. A je úplne jedno, či štátnej, alebo tejto sektárskej.
 

 

Nebol by som si istý, že je to kľúčom k celému prípadu. Rodičia boli zjavne psychicky zmanipulovaní, vtedy sa nerozhodujú slobodne, ale na základe falošne podsunutých informácií. V prvom rade treba pomôcť tým deckám. Potom sa môžeme baviť s rodičmi. Máme inšpekcie, ktoré majú posudzovať či je škola OK alebo nie. Tu mi to príde ako kult.
 
Hodnoť

 

Keď sa niekde spomenie balalajka, treba sa mať preventívne na pozore...
 

Nie je balalajka

ako balalajka...
Závisí to od balalajkára, brnkajúceho nielen na jej struny...
Preklikala som sa na Googli aj k dokumentu, pomerne rozsiahlemu, mne stačili prvé tri strany a potom len skusmo...
Balalajkárov sú celé mega-orchestre all around the world.

http://s3.eu-central-1.amazona...
 

Zaujímavé, aj keď pomerne detailné

čítanie je tá správa o schémach Systémy. Spozornela som aj pri posledných 2 stranách, kde je zmienka o tých ,,dobrotivých" bájkeroch s vlčím emblémom na tričkách .
 
Hodnoť

Skvelá práca pán Bránik.

To by bolo ešte zaujímavé, okrem týchto najdrastickejších informácií, zistiť z výpovedi detí, čo ich tam vlastne na tej škole celkovo učili, napr. na takom dejepise, literatúre, občianskej, etickej výchove. Za tým celým je skutočne niekto, kto sleduje dlhodobé ciele. Môže s tým súvisieť aj to, že na takéto školy často chodia dosť nadané deti.
 
Hodnoť

Lide ...

... kteri dovedou vice ci mene manipulovat, se najdou vsude. Podstatne je vuci nim neco delat uz v pocatcich.
 
Hodnoť

hmm...

že prečo sa rodičia skôr nepostavili voči tomu, už po prvych jasnych signaloch ?
Odpoveď nie jednou vetou:
Je to podobné ako si nechajú občania rúbať na chrbte drevo a nechajú sa klamať a okrádať politikmi.
Je to náš chorý, slovenský, generáciami zakódovaný, podriadený vzťah k autoritám.
Z nejakého chorého dôvodu si myslíme, že autority treba poslúchať a že autority konajú správne a zodpovedne. Pričom je to úplne naopak. Autority zlyhávajú, na Slovensku výrazne, moc ich korumpuje, a o to viac im treba nedôverovať, neustále ich kontrolovať, a aktívne sa sťažovať, občiansky sa spájať proti nim a proti akejkoľvek nespravodlivosti a zneužívaniu moci.
Sme národ, ktorý sa hanbí sťažovať a ktorý považuje za nepatričné ísť proti autoritám. Toto sa musí zmeniť. A dúfam, že aj Radov blog tomu pomôže.
Vdaka Rado za skvelú prácu.
 

som rad

ze niekto toto napisal, a nema zato zle hodnotenie. V mojom okoli pocuvam stale nazory, ako treba mat uctu voci autoritam, ci inym vybranym skupinam, ale akosi nikde nevidim, ze by mali mat ludia uctu voci sebe navzajom bez ohladu na postavenie a vek, alebo treba kriticky kontrolovat kazdu autoritu, a v pripade prveho pochybenia ju okamzite vymenit.

Osobne si myslim, ze je chyba vtlkat detom od malicka "byt poslusny = byt dobry". Miesto toho by sa mali deti ucit byt tolerantni, pomahat si, brat ohlad atd, zastat sa slabsieho (aj pred nepravostou zo strany ucitelky) pripadne spolupracovat. Starych uz neosvieti, ale aspon nova generacia by si mohla nenechat skakat po hlave.

Pamatam si, ako decka ked niekto nieco vyparatil a ucitelka ho spovedala, vyhovaral sa ze "ten a ten kamarat ma na to nahovoril". A ucitelka nato ironicky "a ked ti povie, ze skoc do studne, tiez skocis?" Lenze si neuvedomila, ze dominantny jedinec v skupine je prirodzena autorita, a ked je dieta veden stylom podriad sa vzdy autorite, je jasne, ze posluchlo aj rozkaz vykonat hlupost.
 
Hodnoť

 

Rofl ako tam niekto moze nechat svoje deti ... Okamzite prec a p. ucitelovi dementovi by som to vysvetlil rucne ... bo zjavne ine nechape.
 

 

také fest poriadne zovretie by ho iste osvietilo
 
Hodnoť

 

S tymi autoritami suhlasim, plus by som pridala este jeden dovod, ktory sice nic neobhaji, ale trochu vysvetli: ide ciastocne o tzv. "problemove" deti - mozno nadane, mozno maju Aspergera ci ADHS alebo proste len do takej miery zachovanu potrebu pre autonomne zmyslanie, ze nedokazu cusat, ked sa s nimi nezaobchadza uplne korektne (co sa stava aj na najlepsej skole, a v nie malo skolach teda na dennom poriadku). Alternativne skoly su casto jedinou moznostou, tieto deti nejak zaclenit do systemu, potom zostava uz len domace vzdelavanie, na co vacsina ludi nema ani kuraz, ani financie (o ochote vziat na seba tu namahu ani nehovoriac). Takze ak sa horkotazko podari take dieta umiestnit do nejakej skoly, tak sa nelahko skace a hrozi odchodom. Ti ludia potom zostanu fakt odkazani na seba, a to je aj chyba statu, ktory im proste nijako nepomaha.Ze sa tam zazmuroval oci nad nedobrymi vecami, prameni aj z toho, ze si ti rodicia asi fakt mysleli (a ciastocne aj opravnene), ze inde bude este horsie. A aj to inde sa nehlada lahko, ak ma clovek neurodiverzne dieta.
Hovorim z vlastnej skusenosti - u nas to skoncilo tym domacim vzdelavanim a tym som si usetrila podobne zazitky pre mna aj pre moje deti, ale viem si predstavit, ako vystaveni napospas sa citia rodicia, co sa este drzia v skolskom systeme.
 

 

Veľká pravda, z časti. My sme dieťa, ktoré potrebuje integrovaný režim dali na alternatívnu školu práve z dôvodu, že bola blizucko nášho domu a absolútne som nebola spokojná. Nevyhovoval ani jemu ani nám systém učenia. Preradili sme ho do inej súkromnej školy s klasickým vzdelávaním a dieťa nám krásne napreduje. V alternatívnej škole celý čas stagnoval a ani nemali v záujme za ten polrok čo tam bol zistiť v čom má potenciál. Všetko záleží od pedagógov v danej škole.
 

 

Ano, ba existuju aj statne skoly, kde sa angazovani ucitelia so srdcom a mozgom na pravom mieste a s dostatkom energie (a obcas aj s nasadenim vlastnych financnych prostriedkov) vytvaraju vhodne prostredie pre VSETKY deti. Fakt ale je, ze stat to nechava na pleci ucitelov a rodicov, a ked to dieta nema stastie s rodicmi ci s ucitelmi ci s obomi, tak ma proste smolu, bez ohladu na ich potencial (a bez ohladu na hodnotu cloveka - ktora je dana sama osebe, aj bez vrcholnych vykonov). Vase aj moje deti maju proste stastie: ked sa uz nenarodili v spravnom formate pre spolocnost, tak aspon do spravneho psychosocialneho prostredia...
 

 

Veľmi pekne napísané!
 

Ja nepoznam

skolu, ktora ma skutocny zaujem zistit v com ma dieta potencial
 

 

No, ani ja som takú nenašla, ktorá by mala záujem o skutočný potenciál môjho dieťaťa. Ale poznám veľa ľudí, ktorí si našli kompromis, a veľa detí, pre ktoré je škola únikom z nevhodného rodinného či širšieho sociálneho prostredia. Školy sú potrebné, nie každý dokáže niesť psychicky, intelektuálne a finančne zodpovednosť o vzdelávanie svojich detí.
 

<< < 1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie


  1. Martin Fletcher: Rock For People Home aneb komorně v Hradci Králové 79
  2. Martin Fletcher: Vysvědčení v kapse, s námi v Tongu bav se! 76
  3. Martin Fletcher: Open Air Program – Letos jinak aneb skvělá nálada na Kavčím plácku 67
  4. Ondrej Prostredník: No tak tú Polckovú vyhoďte, keď vám tak vadí! 51
  5. Peter Kollega: Zbabelý komunistický diktátor Robert F. odhodil nátelník 43
  6. Věra Tepličková: Boris Kollár prezradil tajomstvo súdržnosti koalície 42
  7. Július Kovács: Majského, Baštrnákove a Kočnerove deti si užívajú miliónové ukradnuté majetky. Výsmech. 36
  8. Ivan Kotuliak: Niekoľko čísiel prečo sa rozvrat na FIIT nekoná a môj včerajší príhovor pred AS STU 31
  9. Michael Achberger: Väčšina z nás ho má nedostatok. Takto to môžte zmeniť: magnézium 27
  10. Martin Špaček: Chorvátsko? Báť sa? 22

Rebríčky článkov


  1. Martin Žilinčík: Rozdelené Poľsko
  2. Štefan Vidlár: Buchnútý na huavu Záhorák
  3. Július Kovács: Gott nesiaha Krylovi ani po členky. Takže maestro negratulujeme.
  4. Radovan Čipka: Sérioví vrahovia I.: Upír z Niterói
  5. Pavol Dančanin: Marginálie
  6. Štefan Vidlár: Hlasu hlas
  7. Miriam Studeničová: Nešťastie s názvom meditácia
  8. Lukáš Baloga: Vezmú po voľbách do rúk „svet“ demokrati?
  9. Július Kovács: Boris s háremom
  10. Gabo Németh: Modlitba za noc, ktorá rozpráva